S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

PRODEJNA Vizovice, Říčanská 775       TELEFON NA PRODEJNU 730 524 903, 733 176 222
OTEVÍRACÍ DOBA PO.-PÁ. 7:00-15:30 
MECHANICKÉ DÍLY SE ZÁRUKOU 14 DNÍ NA NAMONTOVÁNÍ

ZBOŽÍ V AKCI

běžná cena 5 500 Kč
naše cena 3 600 Kč
skladem
běžná cena 90 Kč
naše cena 50 Kč
skladem
běžná cena 30 000 Kč
naše cena 26 000 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena                       
skladem

Reklamační řád
Náš reklamační řád

Reklamační řád
Tento Reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží
zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu OW AUTO od naší společnosti:
Martin Omelka
IČ: 07798229
DIČ: CZ9808134501
Zapsaný v Živnostenském rejstříku 14. ledna 2019
adresa pro doručování: Říčanská 775 Vizovice 763 12
telefonní číslo: +420737026998
kontaktní e-mail: owauto23@gmail.com


1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při
převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
● má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s
ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
● je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
● vyhovuje požadavkům právních předpisů;
● se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
● odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví
platné a účinné právní předpisy; a
● nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a
doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.
Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době.Nad rámec zákonné záruční doby
pro spotřebitele neposkytujeme žádnou záruku za jakost.
2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických
zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy
do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 6 Všeobecných obchodních podmínek.
3. Pokud se vada zboží projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při
převzetí.

2. Jaká je záruční doba?
1. U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční dobadvacet čtyři měsíců od převzetí zboží,
není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena
delší záruční doba.
U použitého zboží je záruční dobadvanáct měsíců od převzetí zboží.
2. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné
součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě
prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po
kterou je zboží v opravě.
2. Jaká práva z vadného plnění máte?
1. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také §
2165 až 2174.
2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:
1. Doplnění toho, co chybí
Pokud vám dodáme zboží v menším množství, než které bylo ujednáno, nebo vám dodáme
nekompletní zboží, máte právo na doplnění toho, co chybí.

2. Sleva z kupní ceny
Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada nebo se vada vyskytla v záruční době,můžete
požadovat vždypřiměřenou slevu z kupní ceny.


3. Výměna zboží nebo vadné součásti zboží
Výměnu zboží nebo vadné součásti zbožímůžete požadovat vždy, pokud to není neúměrné k
povaze vady (tj. zejména v případě, kdy není možná bezprostřední oprava věci) a pokud se
nejedná pouze o nepodstatné porušení smlouvy.
Právo na výměnu zboží vám nenáleží v případě, že je vadná pouze část (součást) zboží.
Pokud v průběhu reklamačního řízení dojdeme k závěru, že je vadná pouze součást
zboží, vyměníme vám tuto součást.
Požadovat výměnu zboží nemůžete u zboží použitého nebo prodávaného za nižší cenu.
Namísto toho můžete požadovat slevu z kupní ceny.


4. Oprava věci
Pokud je možné zboží opravit, náleží vám právo na bezplatné odstranění vady. Pokud se
v průběhu reklamačního řízení ukáže, že nejsme schopni zboží opravit, budeme vás
neprodleně informovat a můžete zvolit jiný zde uvedený způsob vyřízení reklamace.


5. Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)
Vrácení peněz můžete požadovat pouze za předpokladu, že:
● dodání vadné nebo nekompletní věci z naší strany zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo
● nejsme schopni odstranit vadu, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, nebo nejsme
schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
● zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích
alespoň dvou předcházejících opravách); nebo
● se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá
brání řádnému užívání zboží); nebo
● nedodržíme lhůtu pro vyřízení reklamace/nezjednáme nápravu do 30 dnů od uplatnění reklamace.

1. Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz(odstoupení od smlouvy)je,ževrátíte věc v
tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy:
1. došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
2. jste použili věc ještě před objevením vady;
3. jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo
opomenutím; nebo
4. jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém
použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do
výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.
2. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
1. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:
● jste o vadě před převzetím věci věděli;
● jste vadu sami způsobili; nebo
● uplynula záruční doba.
1. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
● opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i
snížení kapacity baterií a akumulátorů);
● vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jste
je převzali;

● věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
● věci, vyplývá-li to z jejich povahy (zejména zboží, které ze své povahy nemůže vydržet po celou dobu
trvání záruční doby).


2. Jak postupovat při reklamaci?
1. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
2. Reklamace přijímámev kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem
na sortiment prodávaného zboží, a v našem sídle.
Pokud máte zájem o opravu věci, a v potvrzení o trvání práv z vadného plnění (záručním listu) je
uvedena osoba určená k opravě, jste povinni uplatnit reklamaci u této osoby. Tuto povinnost máte
pouze v případě, že se tato osoba nachází na stejném místě jako my nebo na místě k vám bližším.


3. Doporučený postup při reklamaci:
● pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
● zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v
souladu s tímto reklamačním řádem zájem o doplnění toho, co chybí, slevu z kupní ceny, výměnu zboží
nebo jeho vadné součásti, opravu věci, vrácení peněz, popřípadě další práva v souladu s tímto
reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
● reklamované zboží nám doručte spolu s uplatněním reklamace nebo následně (jinak než na dobírku,
kterou nepřebíráme) na adresu sídla nebo provozovny (příp. na adresu osoby určené k opravě), přičemž
při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či
zničení;
● pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad -
fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a
návrhem na způsob řešení reklamace.
esplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených
dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.


4. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno
právo z odpovědnosti za vady prodané věci.


5. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do
této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k
odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
nedohodneme na delší lhůtě.


6. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u
neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás
neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto
reklamačním řádem.


7. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem
reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám
vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a
době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.


8. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při
uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte
uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 7.7.2023.

KONTAKTY

OW Auto

Adresa: Říčanská 775, Vizovice

PSČ: 76312

Email: owauto23(a)gmail.com

Telefon: +420 737 026 998

Telefon - prodejna: +420 730 524 903

Telefon - prodejna: +420 733 176 222

YWZjMTA0NW